Anda adalah tetamu ke blog ini.

Selasa, 31 Mac 2020

KRAM Kuantan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Beberapa tahun lepas saya menghadiri konvensyen radio amatur di Kuantan. Jarang saya mengulas panjang tetapi rasa terkejut dan sedih kerana aktiviti ini.

Saya lampirkan gambar sekitar acara ini berlangsung. Jika penganjuran ini dilakukan dengan baik saya percaya ia akan mencapai objektifnya.


Sahabat saya saudara Mutalib 9M2SQL


Boot pameran radio taktikal.


Ranger Melaka pun ada.

Khas dari Ranger.


Pak Zack Tacticom 9M2ZC dan team.


Barisan pempamer.


Mencuit hati


Hello..


Pameran Mobile Communication Unit


Kena snap gambar ni...

Itu saja dari saya.. banyak artikel yang saya simpan dalam betuk draf sejak 10 tahun lepas belum lagi saya publish.. Insyallah perlahan-perlahan saya cuba :)

73!

Related Posts with Thumbnails