Anda adalah tetamu ke blog ini.

Rabu, 19 Mac 2008

Ada sesiapa nak tempah antenna?

Alhamdullillah saya sedikit sihat kali ini.

Saya telah berjaya mengapai Gunung Bromo bulan lepas sebelum kejadian kemalangan. Rupa gunung ini boleh dilihat di bawah. Indah.. sungguh indah.




Dan untuk Flea Market akan datang (bila saya sembuh) atas permintaan ramai peminat 10m band (28Mhz). Saya akan menjual produk baru saya iaitu antenna yagi HF khusus bagi 28Mhz.

Kegiatan DXing di 10m sudah kembali rancak. Rujuk rakan dari taiping di sini.

Bagi mana-mana rakan yang berminat dengan band yang lain juga boleh menempah dengan kadar yang akan diumumkan kelak. Antara yagi yang telah saya siapkan untuk pelanggan ialah bagi band 10m+17m+20m serta 80m+40m serta 40m+20m. Tempoh tempahan adalah antara 1 hingga 2 minggu bergantung pada giliran anda. Setakat ini sudah terdapat 4 orang rakan yang telah melanggan antena ini telah saya siapkan (sebelum saya jatuh sakit).

Berikut ialah gambaran bagi antena yagi 28Mhz 2 element.


Dan bagi yang sedikit hardcore terdapat 3 element lightweight dengan suapan Gamma Match.


Penghantaran antenna ini meliputi Sabah dan Sarawak dengan syarat alamat anda adalah lengkap.
Bagi rakan-rakan lain yang telah menempah interface harap bersabar. Keadaan kesihatan saya sedikit sebanyak menggugat perjalanan tempahan-tempahan tuan. Kesabaran tuan amat saya sanjungi.
Dan selamat menghadapi peperiksaan CW bagi calon-calon yang akan mendudukinya minggu depan.
73!!
Related Posts with Thumbnails