Anda adalah tetamu ke blog ini.

Sabtu, 8 Oktober 2011

Minggu membaca...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Minggu ini saya banyak menghabiskan masa di atas Pelantar Carigali di Johor Port... tidak banyak masa dapat diluangkan pada PC.
Malam tadi saya tidak sempat menghadiri perbincangan dari Jadual Baru Band plan 2011 yang dikeluarkan oleh MCMC. Mungkin ada sesuatu yang agak aneh apabila terdapat satu jadual yang memperuntukkan freq kecemasan pada freq contest ham radio... ambil masa dan anda akan temui.
Sebentar tadi saya ada terbaca dari http://amatirindo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=279:bersyukurlah-indonesia-miskin-&catid=31:general&Itemid=41 tentang artikel yang agak bagus.. dan apa yang menarik ialah Wajanbolic, suatu antenna yang jika tuan-tuan dapat lihat asalnya dari sana. Gunakan Google! atau klik di http://www.google.com.my/search?q=Antenna+Wajanbolic&hl=en&biw=1280&bih=907&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=JvaPTqfjAYjtrAf5somHAQ&sqi=2&ved=0CFgQsAQ :)
Insyallah saya akan hadir ke Jakarta nanti bersama beberapa teman saya. Maaf kerana dari awal-awal saya mengelak sebarang kiriman dengan air liur hehehehe.. sila bank in RM jika mahu atau ikut sama saya ke sana.. hingga jumpa lagi :)
Salam hormat!
Related Posts with Thumbnails